Nu e de mirare că am ales acest titlu astăzi. Scriu acest text din noua maşină Honda CR-V Hybrid. Este atât de simplu să scriu dintr-o maşină silențioasă precum aceasta pentru că îmi pot auzi chiar şi gândurile zburdând libere și netulburate printre cuvinte și idei.
Desigur, nu conduc eu, ci jumătatea mea. Vezi tu, zilele acestea ne mutăm în casă nouă şi în ultimele două săptămâni am tot ambalat lucrurile în cutii. Maşina ne-a fost de un real folos. În fiecare seară pe care o prindem liberă mai facem câte un drum pe la noul apartament să ducem cutii. În acest mod nu vom fi copleşiți de bagaje în marea zi a mutării şi ne vom gestiona mai uşor ce avem de cărat cu ajutorul camionului de mobilă.
Partea cea mai avantajoasă pentru care am ales această maşină este faptul că, fiind un hybrid, Honda consumă foarte puțină benzină şi restul trece pe electric. Honda CR-V Hybrid beneficiază de două motoare electrice de mare putere şi incă unul pe benzină ceea ce o face să poată fi un back-up propriu în caz de situații excepționale. Toate cele 3 motoare totalizează o putere de 184 CP. Tehnologia Honda Hybrid presupune un condus dinamic și silențios, cu emisii și consum reduse. Și da, mă încântă ideea de a avea o mașină ecologică. Consumă puțin, nu distruge mediul precum masinile care sunt doar pe motorină, benzină sau alți combustibil cu potențial poluant.
Să fim serioși acum. Într-un oraș precum Bucureștiul, poluarea este una dintre cele mai mari pericole care ne implică sănătatea. Dacă aș fi primarul Capitalei aș face orice posibil să ofer un voucher sau o scutire de taxe celor care își achiziționează mașini hibrid.
Întotdeauna mi-au plăcut modele Honda pentru că au avut mereu mașini care pe lângă faptul că au un design ergonomic și elegant, sunt și foarte sigure. Honda SENSING este un sistem pe care îl consider revoluționar. Practic, mașina poate simți proximitatea față de alte mașini în trafic și te atenționează dacă observă pericole care pot fi întâmpinate în timpul deplasării.
Unde pui că la stilul meu de persoană care apreciază spațiul perfect utilizat până la ultimul centimetru, această mașină mi-a picat cu tronc din prima. Iubesc stocarea inteligentă și iubesc ideea de a utiliza mașina în toate situațiile, inclusiv la cărat o mulțime de cutii pentru noul apartament. Desigur, poate încă nu m-aș încumeta să car saci de ciment, gresie, faianță sau vopsele în noul CR-V, dar dacă situația mi-o va cere, voi știi că am la dispoziție spațiul necesar pentru așa ceva. Asta pentru că scaunele sunt rabatabile cu ușurință și oferă un spaţiu flexibil și practic.
Această mașină îmi ia clar o piatră de pe suflet cu privire la siguranță, eficiență și emisiile de noxe. Mi-este dificil cumva să mă obișnuiesc cu ideea de a o avea pentru că nu demult consideram că mașinile sunt un lucru obositor. Acum nu zic că se poate rezolva problema traficului de pe o zi pe alta, și că vom deveni mai puțini stresați în trafic, dar cu noul Honda CR-V Hybrid putem încerca un astfel de exercițiu de imaginație mergând pe ideea că am eliminat deja o mulțime dintre problemele pe care o mașină obișnuită le generează vrând-nevrând.
O mașină hybrid consumă mai puțin combustibil ceea ce înseamnă că vom avea mai puține vizite la service. Asta înseamnă, deci, costuri mai mici de funcționare per total. Emisiile sunt mai mici ceea ce face din această mașină un nou bun prieten.
De când o folosim am reușit să plecăm în mici călătorii prin țară, drumuri pe care nu le visam posibile atât de des. Acum plăcăm în fiecare weekend și vizităm diverse locuri istorice și culturale. Ne bucurăm amândoi de relaxare și asta ne ajută noua familie pe care ne-o vom întemeia chiar la anul.
Și de când sunt eu mai puțin stresată pe probleme ecologice, mă pot concentra mai mult pe lucrurile importante și mă pot distra ceva mai mult.
Până una-alta, în vreo două săptămâni ne mutăm cu totul și deja am dus o mulțime de cutii în noul apartament. Îi mulțumesc noii mașini că ne este alături în noul nostru drum și sper să ne fie alături și de acum încolo cât mai multă vreme.
Articol redactat în cadrul competiției Superblog.
Niciun comentariu până acum