Si nimeni n-are cum sa ne doboare…

As putea sa fredonez cand ma gandesc la ideea une francize in domeniul personalizarii si al printului.

Si acum, pe bune, la ce puteam sa ma gandesc atunci cand am fost pusa sa aleg o idee de afacere in care as investi.

Sunt grafician si ideea de a investi intr-o franciza Imprinto mi s-a parut mai naturala decat insasi primavara care ne bate la geam.

Sunt foarte incantata de alegerea mea pentru ca in activitatea mea am avut de multe ori nevoie de serviciile Imprinto. Defapt, acesta este si motivul pentru care as aplica la ei:

Am incredere in Imprinto

Intamplator, materialele printate de ei au aratat intotdeauna foarte bine, si nu cred ca este doar meritul profesionalismului meu, ci si experienta de care Imprinto da dovada. Sunt de-a dreptul fericita ca exista si francize romanesti care si-au castigat autoritatea si au crescut frumos si eficient. In domeniul personalizarilor, orice detaliu conteaza, iar calitatea oferita este foarte importanta. Caci nu iti doresti ca amintire un tricou cu poza ta care isi pierde culoarea la prima ploaie, si nici o cana care ramane fara mesaj la un simplu jet de apa.

Ei bine, Imprinto m-a castigat prin aceste aspecte si ma gandesc la faptul ca si alti clienti considera acelasi lucru.

In prezent, Imprinto detine 60 de magazine, iar in urmatori doi ani intentioneaza sa deschida in jur de 40 de francize. Proprietarul si doreste sa gaseasca oameni cu acelasi tel pentru a dezvolta afacerea intr-un mod cat mai armonios.

E mult mai usor sa faci franciza decat sa incepi de la 0

Si acum, pe buna dreptate… cine ar intra cu incredere in „printhopul lui Gigel”? Numele vinde si vinde bine. O franciza imi da clar acest avantaj prin care lumea ne cunoaste deja.

Succesul nostru, Succesul tau!

Prin faptul ca achiziotionez o franciza, toate informatiile despre cum sa ne asiguram succesul devin accesibile. Nu e ca si cum ar trebui sa incepem de la zero fidelizarea. Si in plus, daca ma blochez vreodata, pot primi consultanta direct pentru afacerea mea. Defapt, primesc asistenta pentru tot… chiar si pentru alegerea locatiei. Si in plus, campaniile de marketing se realizeaza la nivelul intregii tari…deci: cu o reclama reusita aduci noi clienti..

Designul magazinului?

Acest aspect poate deveni o povara, mai ales cand ai atatea de organizat atunci cand iti deschizi un magazin. La pachet cu franciza vine si designul albastru-galben.

Si daca te gadesti la investitii, ei  bine, ele nu sunt atat de piperate. Profit de poate face in doua-trei luni, iar dupa vreo doi ani nici nu mai simti ca ai facut vreo investitie.

Oamenii au mereu albume de umplut, au nevoie de stampile eficiente si nici o petrecere nu este distractiva fara macar un cadou personalizat.

Si zau… cu cat ma uit la logo mai mult, cu atat imi dau seama mai mult cat de creativ este realizat. Da! Cred ca as da lovitura cu aceasta franciza. Are un mare potential si cred ca este printre putinele firme din domeniu care au un nume mai eficient decat „print la colt”.