Evenimentele de afaceri cu adevarat memorabile nu se realizeaza singure. Avem nevoie de o foarte buna organizare, un plan bine realizat si multa, multa rabdare. Fie ca se organizeaza o conferinta, un seminar sau o mica intalnire orgnanizationala, fie ca va avea loc in cateva  saptamani sau intr-un an, micile detalii vor face intotdeauna diferenta. Iata 10 pasi…sau mai degraba sugestii care sa te ajute sa organizezi cel mai tare eveniment business pentru o companie mai micuta…ce-i drept…ma gandesc cum as organiza eu un astfel de eveniment la compania in care lucrez.

  1. Gandeste-te la publicul tau. Cine sunt acei oameni, ce nevoi au, ce urmeaza sa afle in urma evenimentului. Mici detalii precum transportul sau bufetul ajung imediat la sufletul sau, din contra, la critca audientei.
  2. Trebuie sa sti foarte bine care este scopul evenimentului, ce vrei sa transmiti exact, sa te organizezi cu privire la data evenimentului si la o posibila suprapunere cu alte evenimente similare.
  3. Fa un buget realist si bine pus la punct. Resursele din donatii si sponsorizari sunt foarte utile pentru astfel de evenimente, cu mentiunea ca trebuie gestionate riguros.
  4. Iar acest lucru ma duce cu gandul la urmatorul punct…”spune-mi cu cine te asociezi…” O echipa bine organizata este intotdeauna castigatoare. Ai nevoie de oameni cu diverse calitati. Imparte responsablitatiile persoanelor care sunt pasionate de acel lucru. De exemplu…daca ai un coleg mai gurmand….este chiar firesc sa se ocupe de catering.
  5. Si cum facem rost de public?….te intrebi…probabil. Ei…tot de organizare tine si acest aspect. Trebuie sa ii oferi publicului motive bune pentru a fi prezent.
  6. Fii un PR care stie sa comunice cu presa si sa o informeze intr-un mod eficient. Relatia buna cu presa va face ca reporterul sa respunda pozitiv invitatiei.
  7. Promovarea online este intotdeauna foarte utila. De aceea paginile pe diverse retele de socializare sunt binevenite si pot ajuta, prin activitatea paginilor, la propagarea evenimentului.
  8. Bloggerii iubesc evenimentele si ar fi ideal sa ii inviti pentru ca ei au destule idei creative pentru a-ti promova initiativa…asadar vizibilitate in online chiar nu strica. Nu uita sa ceri feedback in mod constant(cere-l si inainte si dupa.
  9. Sa facem bine ca sa nu fie rau. Fii relaxat la eveniment, fii increzator, fii impecabil. Atitudinea este cheia. Insa pregateste-te din timp. Fa o lista cu ce poate iesi bine, ce poate iesi rau la eveniment….asta pentru a preintampina suituatii neprevazute. Nu uita nici de speech! Repeta-l temeinic!
  10. Si sa nu uitam un aspect foarte important: Sala de conferinte. Daca organizezi un eveniment corporate in Bucuresti, poti lua in consdiderare o multime de centre de evenimente, insa iti recomand hotel Golden Tulip Times, un loc modern si plin de farmec. Imaginile vobesc de la sine, iar locatia iti ofera expreriente cu succes.

 

Sper ca iti vor fi utile sfaturile si sa ne vedem cu succes la urmatoarele evenimente.

Articol realizat pentru Spring Superblog 2016.